7 november 2011

Önskelista

Tass Tass

Höst mörkret har verkligen kommit, och det lär bara bli kallare och kallare. Min Anna är en sån där som alltid fryser så det börjar bli dags för henne att införskaffa sig något lämpligt, eftersom jag även vill ut och promenixa när minusgraderna börjar komma. Anna hittade denna snygga jacka, något i den stilen kommer det i allafall att bli.

www.didriksons.com

om det blir en kall vinter ska även jag få uppdatera "jack" fronten, kanske med en sån här!
Hurtta-värmetäcket som ska vara ett effektivt sätt att hålla sig varm . Den skyddar muskler och ska vara bra när man har eller innan träning .www.hurttacollection.com

Lite annat smått och gott på vår önskelista hösten/vintern 2011 kommer från:
www.doggie.se  Varför inte ett häftigt halsband, som syftar till min speed? eller kanske skall jag framhäva min "tikhet"?


 En festblåsa till alla högtidliga tillfällen, men jag kanske är lite knubbig för denna utmanande kreation?

Tass Tass

Inga kommentarer: