13 november 2011

Blandis utställning på Husdjursmässan 2012

Tass Tass
Nu har Anna anmält mig till min allra första utställning, och vi hoppas verkligen att vi kommer med. Undrar hur jag kommer att reagera, men säkerligen är det kul! Anna säger att jag redan tagit hem segern eftersom jag alltid kommer att vara den bästa hunden som vandrat på lilla tellus. Har du en blandis? anmäl dig till blandis utställningen, följ länken för att komma rätt.
www.blandis.org/ Kolla gärna in vad mer som händer under de dagar som husdjursmässan pågår i början av 2012 www.kistamassan.com . Jag tycker det är lite kul att det stå att man inte får vara renrasig *fniss* annars kan det ju vara ett hinder när man inte har papper på att man är 100% av något speciellt!





Nu är det dags att anmäla Dig och Din hund till utställningen
under husdjursmässan i Kista lördagen den 7 januari 2012.

Sista dag för anmälan och betalning
är måndagen den 19/12 -11.

Anmälan är inte giltig innan betalning är mottagen.
Vi har på grund av utrymmesskäl ett maxantal på ca 60 ekipage så det är först till kvarnen som gäller. Vi förbehåller oss dock rätten att ”dela ut” platserna så att det blir en någorlunda jämn fördelning över klasserna. Samt att slå ihop klasser med för få deltagare.
Maxantalet hund per ägare/handler är två (2). Du får alltså ställa max två (2) hundar ÄVEN om Du väljer att använda handler.

Inga kommentarer: