7 mars 2013

Topp & depp?

Igår var det härlig onsdagsträning borta i Långhundra, om vi tsr bort Annas tarvliga försök att hjälpa in mig i slalom. Anna ville se det som en svår ingång, så istället för att bara skicka mig så skulle hon peka styra upp och allt blev bara fel. Pernilla och Ingrid såg att det gick illa, och kunde bara säga åt Anna: säg det bara, och låt Alice hitta själv, hon kan. Jag hade full fart på banan de byggt upp och jag börjar förstå vitsen med tunnlar mer och mer. Fototajm Anna fick för sig att fota mig lite, hon tog fram lite grejer och godis. Blev några söta bilder. Jag kände mig på topp! Depp? Nu på morgonen är jag inte på topp, inte alls. Anna släppte ut mig och jag hade bara svansen rakt ner. Nu har jag inte ens ätit frukost utan ligger uppe på övervåningen. Löp har Anna väntat på, och nu har det nog kommit. Inte så kul att vara depp Alice, vi som ska på VB träning på måndag. Jag brukar bara vara deppig de första dagarna, så lite mer mig själv hoppas vi på kl 17:00 11/3.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: