26 augusti 2012

Ingen vanlig dag..


för jag fyllde 3år....
Kalaspinglan
I Torsdags firade jag min treårsdag med storslaget kalas, det var bara speciellt utvalda gäster på kalaset min Pinscher bror Åke och min lillasyster Estelle alias monstret.

Tänk vad mycket som jag har fått uppleva under mina hunderliga år på Tellus, dels fick jag världens bästa familj och jag hade turen som fick en matte som gillar hundliv på det rätta sättet genom kurser tricks och tävlingar.

Nr 1 har jag fått vara en gång, i en tävling på hemma plan! jag har fått plocka pinnar i agility och gått upp en klass i hopp.

 Lydnad har jag inte fått tävla i än, jag måste träna lite mer på apporten och tandvisningen.

Rallylydnad har vi bara tävlat i en övningstävling, men ska nog hinna ställa upp på riktig tävling innan jag ska fylla 4.

Jag Åke och lilla Estelle
Freestyle nummret har Anna börjat jobba med, så förhoppningsvis ska det inte dröja allt för länge innan vi startar i Freestyle.


Livet på en pinne, jag är en lycklig mopsmix som får hänga med på det mesta buss, tunnelbana bil och båt.

Bus och mys får jag av alla, Anna Husse Lillhusse Åke och Estelle <3



 

Inga kommentarer: