5 december 2012

inställd träning

Idag skulle vi fått vara på kurs i Långhundra, men snöovädret ställde till det och en hel del annant. Husse får sova i Uppsala då bussarna hade blivit inställda, han kommer hem i morgon och får spendera natten hos en klasskompis.
Anna har varit hemma hela dan, hon skulle gått på en kurs på jobbet men snön stoppa även den! Skotta och fundera på vart snön ska läggas gav Anna upp helt, hon ska ta tag i det problemet i morgon.

Jag har fått träna två gånger på mitt special trick, men vi vet inte hur det tas emot. Vi väntar med spänning, men Anna (som vanligt) tvekar på om vi är tillräcklugt bra, super bäst tycker jag i allafall.
Ett litet ljus i mörkret är att den inställda agility träningen med Malin istället flyttas till fredag mellan 19-21, så nu håller vi tummar och tassar på att snön i himmellagret tagit slut, och att nybeställning inte finns tillgänglig före 22 dec. Min lillråtta till syrra verkar dock finna snön underhållande, något mera smart känns då Åke som gillar snön lite mindre än mig, undrar om det ligger i generna eller i hårlagen?

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: