13 december 2012

tagning på Filmhuset

En annorlunda dag

Nu har jag fått göra min premiär framför kameran, och det var inte Anna som tryckte på Rec knappen. Anna tyckte jag klarade av uppdraget fint, hon hade varit väldigt nervös för hur det hela skulle gå. Vi hoppas att resultatet blir bra.


Anna väckte mig redan kl 04.00 på  Tisdags morgonen, jag trodde nog först att det var agility på schemat då hon packade ner de klassiska grejerna vatten godis inneskor.
 
Jag märkte några timmar senare att det inte var agility utan något annat spännande, massa människor som som hej och hälsade på mig. Själva jobbet kan jag inte berätta så mycket om i nuläget, men en bit in på nästa år så kan jag voffa på lite mer.
 
Det var massa tagningar ljus och maniker och lass med köttbullar. När  jobbdagen närmade sig slutet gasade jag rätt fint, och om det stämmer det där med luktminnen så lär Niklas och  Claudia minnas mig ett bra tag.

kul samarbete

Inga kommentarer: