2 december 2012

Planer 2013

Knivsta BK
Nu ligger snön djup, och det är knappt jag vill gå ut och kissa. Det pratas ju om hundar som älskar snön, jag är lite mer som min matte, vackert att se på mindre roligt att vara i. Jag brukar vänja mig, det värsta är när det blir så dära extra kallt om tassarna.
 
Planer 2013
Anna har anmält intresse för inomhus träningar  i Husby långhundra onsdagar mellan kl 19-20,  12 gånger från och med 1/9 2013. Både Ingrid och Pernilla har också anmält, så nu hoppas vi att vi var tillräckligt "först till kvarn" för dessa gånger kostar det 650 kr, billigt!.
 Förra vintern blev det inte så mycket träning alls, och då var det ju lite segare på vårkanten. För att ha möjlighet till detta har vi gått med i Knivsta BK, som delmedlem 165kr.
 
Tävlingar 2012
Snart ska Anna ta fram stora kalendern för att kolla upp tävlingar för kommande år! I år har vi en tävling kvar, och med den har vi totalt tävlat 20 agilitytävlingar, och då i genomsnitt två lopp per tävlingsdag. Det tycker vi är ganska bra jobbat, och kanske inte så konstigt att vi kommit upp i 2:an?
 2013 hoppas vi på ännu fler tävlingsdagar, och förhoppningsvis ännu bättre handling av Anna.
är vi redo för 2013?



 

1 kommentar:

Anonym sa...

Skööönt med inomhusträningar! (Tycker jag som inte heller gillar snö...)