18 augusti 2014

Inte min dag i dag

Tidigare i kväll var det Malin Elfströms träning uppe på HBK.
Idag fick Estelle glänsa, jag var inte på topp idag utan ville helst äta gräs.
Anna tyckte det var knepigt idag, men kul. Jag hade inte fullfarts tempo och det är svårt för Anna att få tryck på mig då. Diviga jag är ju som bekant som jag är!
Estelle går fint på banan, men vill ibland ta sin egen väg. Anna skäms över hur lite träning hon fått då hon verkligen har agilitygenen. Vi är så otroligt tacksamma att vi har möjligheten att träna för Malin, vi hade nog inte "fattat"så mycket om vi tragglat själva.
Vi ska försöka få till några pass till i veckan då Anna endå är ledig. Ska försöka filma lite också! Anna saknar husse som alltid var med förr och filma, för när allt kommer kring är det något som hjälper oss framåt.


Inga kommentarer: