16 maj 2012

Träning och tävling

Tass  Tass idag var det en tur till klubben som gällde, liksom de flesta Onsdagarna. Det var inte direkt super fokus som gällde,det tog sig mot slutet. Anna börjar bli redigt fundersam då jag verkligen tar det super lungt på nedfarterna på balansen och på A hindret, jag är för noga med kontaktfälten. Även om Anna ropar kör när jag är på toppen tar jag söndags promenix ner och stannar " två på två" slarv med slalom, gick ut på tio pinnar. Vi körde med belöningsskål några gånger, då sluta jag slarva. I morgon skall vi på tävling igen i Märsta, det ska bli spännande och Anna hoppas att jag kan omvandla min energi rätt, så vi kan nå personligt rekord. Anna säger att i morgon kör vi som träning inför lördagens tävling, bara jag är bättre än sist (första loppet var skit) så är Anna nöjd! Såklart vill vi plocka pinnar men världen för oss faller inte samman om det inte händer, då får vi väl plocka pinnar i skogen;-) 


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Venta och Pye!! c",) sa...

Hotell som har hundrum är toppen!! Det var absolut okej. Så jag vill att jag och mamma åker dit fler gånger. *hoppas, hoppas*

I dag firar jag och mamma den norska grundlagsdagen. Ganska skoj tycker jag. I alla fall om jag slipper höra för mycket på "skolekorps". De väsnas för mycket för mig nämligen.

Nosgos på dig från Venta!! Mamma hälsar till dig och din mamma. c",)