13 april 2012

Fredagsträning

Tass Tass

Idag åkte blåa faran till klubben! Jag Anna husse och Åke! Ingrid kom med sin Tintin också, så det blev lite fart uppe på klubben. Fart, ja jag har nog inte kommit i form efter löpet för speciellt snabb kan jag inte påstå att jag var. Anna körde lite start träningar med bara två hinder, det funka bra. Filmen visar en av Malin kombisarna, Anna fick tipset att försöka springa fortare, men hon påstår att det är svårt att släppa mig så men hon skall försöka. Vi byggde även en lätt bana med balanshindren, och det gick kanon både för mig och Tintin, jag har mer sug på balanshindren, men det är kanske ganska självklart då jag har högre förväntan på dessa hinder. Mer belöning vid vanliga hinder så kanske suget kommer tillbaka?


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: