15 april 2012

Top model 2012

"Guuuuu ssååå söööttt...."




Top model 2012
Anna blev lite paff deppig och håglös när hon slog upp sina ögonlock och blottade sina gröna ögon i Lördags morse. När hennes blicken föll på fönsteret och vyn där utanför, SNÖ¨. Hennes reaktion? Sov ytterligare par timmar. Varken jag eller Åke var så sugna på ute aktivitet, men som Anna blogga sist hitta vi på lite annat. Dels övar jag på att lägga tassarna i kors, det funkar med target men inte utan Anna ska minska ner storleken på dutten! Husse lär Åke att kramas, det funkar ganska fint med handtecken! Vi körde igenom lite olika trix och jag var verkligen super taggad!
Nya uppdrag Modell fick jag agera lite senare, jag vet precis vsd som gäller och uppdraget var inte så svårt, ligga på lite olika sätt med en super snygg kudde Anna fått från sin plastsyster! Anna körde med mobil kameran, och tänk vi höll till i förbjudna zonen! Många har redan sett bilderna på facebook, men Anna som ser bloggen lite som dagbok, ville samla bilderna här också!

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: