2 juli 2012

Rallylydnad



Rally och mera pälsvård!
Igår gick husse jag Åke och Anna över till andra sidan staketet, hem till Nellie och Pepsi och deras tvåtassningar.
Jag var verkligen på G, och hade verkligen förväntningar. Pernilla och hennes dotter satte upp massa inplastade lappar som visade  tvåtassingspråk och pilar, spännande tyckte jag!
Rallylydnad stod på schemat, det gick bra om man bortser från att jag inte riktigt förstod ibland vad Anna ville jag skulle göra.
Nybörjarklass kan inte vara så svårt, igår var det ju första gången vi tränat och redan under träningspasset fick ja aaahhaa upplevelser när vi kört lite. Idag ska Anna städa så nu på förmiddagen passade Anna på att göra mer pälsvård, undrar hur mycket mer päls hon kan få bort jag hårar grymt mycket just nu.

Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Erica sa...

Rally tycker vi också verkar kul, kommer bli en kurs i det till hösten =)