12 oktober 2012

Utställning för lilla blå

(8okt) har Anna anmält min lilla monster syster till en utställning, jag har ju själv blivit utställd (ok, blandis utställning) Estelle har fått börja öva på att stå på bordet, och vara stilla när tvåtassingarna kollar hennes tänder. Enköping är visst platsen, och den 11november är datumet. Mårten utställningen är för valpar och inte en "riktig" utställning, det gillar Anna för hon känner sig väldigt grön på att visa upp fyrtassingar. Det känns inte lika hemma som att flänga runt med mig på agilityplan. Det blir säkert kul, när de fått öva på de rätta grejerna.

Anna och jag har inte hunnit med att träna agility,, Anna har ju jobbat hela helgen! Så fort man saknar tävlingar!  Vi får verkligen hoppas att Anna anmäler mig till någon tävling snart, Fagersta blir ju inte av, Anna missa att anmäla mig i tvåan, jag står fortfarande kvar för att starta i ettan.
Agility VM
Nu är agility VM över för denna gång, och det blev tyvärr inga Svenska medaljer i år!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: