5 november 2012

en lady

En konst att vara modell
 
Både Anna och jag var lite uttråkade i går eftermiddag, då är det tur att man har en finurlig ägare som Anna.
Först tog hon fram klicker, godisburk och rösten som säger "Träning" jag var verkligen med på noterna, vi gick upp på övervåningen och in i husses och Annas sovrum, Anna ville inte att de andra skulle störa i vår träning, vår egen tid!
Anna körde vanliga trix klicka och belöna, hon försöker få mig att backa mer perfekt och då menar hon att jag skall backa tills hon ber mig om något annat. Idag när jag backar varierar jag mellan att ta två till fem steg bak, innan jag fryser i en hukande ställning. Vi ska träna mer på backa, backa snyggt.
Kreativ av en slump
vi körde lite sitt fin som jag är världsmästare på och Anna  fick en sån dära blixt idé!
Några dagar tidigare hade Anna fått en tjusig klänning och på något sätt fick hon för sig att jag skulle passa i den, men att jag med hjälp av en burk skulle se längre och mänskligare ut, sagt och gjort blev det en liten foto stund tillsammans, Anna har lekt lite med bilderna och visst blev jag en lady med stil?




Inga kommentarer: