29 oktober 2012

Hundlampor

Hundar som lyser upp
 
Nu har första snön kommit, och precis som det brukar bli med första besöket varade det inte mer än ett par dagar. Jag trippade på tå, det var länge sedan det var så kallt om mopsmix tassar. Jag har börjat bli mig själv igen efter ett par dagar i jordkällaren, n u ligger knorren stolt där den ska vara i en kringla vid ryggens slut. Kolla in dessa sköna lampor, troligvis kommer ingen av dessa att pryda vårat hem, den som verkligen skulle få bästa platsen är "bajsande hunden" grymt häftig, Åke skulle väl få gåshud eftersom han verkligen gillar att städa. Priset lär vara mycket högt, och antalet
exklusivt få! men visst är det en pjäs att älska eller hata? attityd och proffsigt elegant vulgärt.
 
Träning


vad är det? vi har inte hunnit med så mycket träning eftersom min Anna har arbetat hela långa helgen, men det är klart att vi har gjort lite små grejer. Vi funderar på att köra genom den gamla trix listan, det kan ju vara så att den behöver uppdateras något, och kanske måste några trix lockas fram ur mitt djupa inre.
 
Vanliga
de vanliga vi kör, ganska ofta är: sitt, ligg, stå, sitt fint med och utan godis på nos och kropp och med. Runt, jag backar runt Anna, slalom, runt (föremål) hälsa, vad säger hunden, pang, stå på framtassar, lessen, gå och lägg dig, kryp.
 
Vi får se om det blir lite tid över för genomgång i morgon.
 

 
 







www.homeklondike.com
www.shoppinggatan.se






 

 






Inga kommentarer: