7 februari 2013

ooobbbssiii nästan glömt

Anna hade nästan glömt bort att vi bokat in oss på Kenth Svartberg kurs! Snurrig kan min Anna faktiskt bli ibland, även om hon själv inte vill hålla med mig. Gänget hade pratat om det för ganska länge sedan, och när det kom på tal i onsdags frågade hon lite försiktigt "är jag med på det där?" och som sagt det var hon/är. Tur i glömskan tittade hon på sitt schema hon lagt, och då den 20 Mars hade hon tajmat så väl att hon har ledig dag. Grundträning ska stå på schemat. Spännande!

Estelle
En liten tjej har blivit större! Anna upptäckte att lillan börjat löpa, blod på lilla skrutten. Hon är fortfarande lägre än mig i manken, så husse hoppas fortfarande på att hon ska bli i samma klass som mig! Sessan är snabb i huvudet, Anna har börjat träna mer trix med henne på sista tiden. Snurra (åt båda hållen) rulla, slalom mellan benen, sitt, ligg, vacker tass och runt (springa runt Anna i cirkel) lessen har de också börjat träna på. Allt det där kan jag ju redan, och Anna låter mig glänsa!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: