4 april 2011

Vardags trivsel

Tass Tass
Härlig dag, vi har hunnit med promenix och en hel del träning..STÅ har vi tränat på, det går väl lite si och så. Det är nog min och Annas inställning som är lite bristfällig.Vi ser inte så många fördelar med att stå, men visst det ska väl bara in i våra huvuden. Skam den som ger sig, eller hur?

 Hade lite snabb besök av min kompis Nelli..(ok..Åkes bästis) jag fick visa upp nya trixet stå på tassarna (mot vägg) ute, och det gick faktiskt bra efter några försök. Stå på tassarna inne går riktigt bra, och några gånger har jag balanserat några sekunder, och Anna klicka och klicka och massor av härliga leversnittar fick åka ner. Nelli ska gå samma agilitykurs som jag, skojjsigt!Bara en vecka kvar!

Anna tycker jag är lite "besvärlig" på morgon promenixen, jag är liksom inte riktigt vaken när vi går på tidig promenix(halv 6 om Anna ska jobba) jag går långsamt och är ganska sävlig och går nog 1-2 meter bakom och gäspar lite,annat är det när vi går ut i normal "hundtid" vid 900-1000!!
. I morgon är Anna ledig så då ska vi verkligen köra en riktig tränings dag (många korta pass) Bästa jag vet är att träna promenixa och gosa i soffan! Vi får se vad vi hittar på i morgon.
gott gott!

Inga kommentarer: