21 mars 2012

Så mycket bättre

Tass Tass

Onsdag betyder vanligtvis agility träning, och det vanliga blev verklighet. Vi samåkte med Pernilla och Patrick, eller de samåkte med oss.Nellie och Åke åkte där bak och jag satt i Pernillas knä (sov i hennes knä på vägen hem)

Väl på plats satte Ingrid Anna och Pernilla en liten tränings bana, inte så jätte svåra övningar körde vi i kväll, klass ett så att säga. Lite in och ut och enklare framför byten. Anna som alltid snurrar till det fick hjärnsläpp så vissa framförbyten så hon blev lite efter, och jag lite långsam. Slalomen funkade skapligt jag ville fuska lite och hoppa över de sista portarna, men blir ju lite så när man inte tränat på full slalom. Anna var nöjd med min insatts, och lite mer trygg med att tävla i helgen! Sist vi tränade för två veckor sedan körde jag med fart som en snigel och vägra hoppa vissa hinder och slalomen kröp jag nästan fram i..höglöp och agility funkar inte så bra ihop min hjärna var helt off! Ska bli spännande att testa tävlings nerverna, i fjol hade vi ju inte ens tänkt tävla så då körde vi bara på! Men som Anna säger " vad kan hända? Det är ju bara agility"


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer: