23 september 2012

om inte om fanns...


Olandstraktens BK Dag två
Sovmorgon satt fint, vädret verkade mer lovande dessvärre var inte banorna speciellt lovande, igår var det blött idag var det gyttja och stora pölar.
Hopplopp
Hopp stod på schemat, Anna försökte peppa upp mig, hon ville jag skulle röra på mopsmix benen. Det var inte många till start runt nio tio, ingen impade och nästan alla verkade verkligen ogilla vatten och mojja...Anna är nöjd med det mesta i vårt lopp, ok fart (under omständigheterna) jag lyssna i många svängar, femman i slalomen var onödig Anna skulle "samla"mig, helt i onödan och direkt efter blev det disk då jag tar fel tunnel ingång. Anna trängde den rätta ingången, så annars hade vi säkert vunnit med slalom femman, då bara ett ekipage kom i mål. Vi missa kanske segern, men det är ju nollade lopp som räknas. Det som stör Anna är att jag tjyvar i starten, denna gången gick det bra....
 
Häverö BK hoppet!
 Mellwin har en chans kvar, vi tror banan passar honom och Jennifer(heja heja) de gjorde ett väldigt fint disk lopp i Ag2B, bara några steg till av Jennifer så hade han tagit hindret från rätt håll.
Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer: