13 februari 2011

prosit!

Tass Tass


Nu har man gått å blivit lite sjuker, tror jag? Hostar och har mig nu på kvällen, kennelhosta heter det tror jag?
Jag har endå mitt glada humör och min goda aptit, men nu blir det lite vila i några dagar.
Tidigare idag gick jag och Anna promenix i det fina soliga vädret, då gick vi med promenix kompis Hubbe och hans ägare Jenny.
Då hade inte min Anna fattat att jag inte var så kry, så nu dröjer väl ett tag tills nästa skojsiga promenix=/


Nytt pang trix


Även om jag är lite krasslig har vi börjat öva på ett lagom ansträngande trix, hänga död i famnen efter att Anna "låtsas" skjutit mig. Funkade bra, det var första träningen i dag och vi körde vid två tillfällen. Fattade nästan direkt, Anna peta lite på mig och visade hur jag skulle hänga, sen när jag varit död en stund så kom klick=godis!
Vi får se om vi gör en liten film i morgon, min Anna börjar inte jobba fören kl 15.00


Nä nu får jag ta och krypa ner i korgen och  sussa lite söt.


tandställning? nej tack!
Tass Tass

3 kommentarer:

Emma sa...

Krya på dig söt-Alice!

Anonym sa...

Hoppas det inte är benbrottets - det kan vara väldigt smittsamt väldigt länge :-(

Unknown sa...

Jag har tagit Vaccin mot kennelhosta men det ger inte 100% skydd mot att bli smittad.Det som är bra är att man inte blir sjuk lika länge, så blir inte symptomen blir inte lika svåra. jag leker och är som vanligt men hostar kanske 7 gånger eller nåt sånt på en heldag! så jag blir nog snart frisk=)