21 februari 2011

Måndag!

Tass Tass


här är det lite halvtrist! kallt har det varit hela helgen, så man knappt kan sätta ner tassen. Vi ska ha en riktig "genomkörare" av de trix jag redan kan. Anna säger att vi ska "satsa" på det jag redan kan och inte lära in något nytt trix, innan jag kan min "gamla" lista som rinnande vatten.


Idag gick vi på en skön promenix med  Hubbe och hans människa Jenny. Han har sina svagheter som jag har mina! Våra människor tycks gilla att prata så det blir ganska avslappnat och trevligt. 
 Hubbe är lite större än mig han är visst en sån där Eurasier, fluffig och lite knorr på svansen, som jag men annorlunda=)


Lillhusse sov med mig och Åke på soffan i helgen, det var mysigt men Jacob sa åt mig att gå till korgen för att jag snarkade, men jag smet upp i bäddsoffan när han somnade.


Anna funderar på en spelfilm med mig och Åke, vi får se om det blir något gjort innan Anna börjar arbeta i morgon? Jag hoppas det, jag reagerar direkt på ordet : träna!
Träning är det som gör ett mopsmix hjärta att klappa av glädje!


Tass Tass



Hubbe promenix kompis


Inga kommentarer: