16 februari 2011

Vinter!

Tass Tass
Nu börjar jag verkligen tröttna på denna vinter! Hur länge håller den på? Jag kan knappt sätta ner tassarna när jag ska ut och kissa, hoppar fram på 3 ben mest.


Idag kommer extra matte Christina upp till oss för att hålla Jacob sällskap och passa oss hundar. Anna och Mattias ska åka till Östhammar på hundkurs, idag är det teori och då skulle bara människorna komma.
Vi får se om Anna ändrar på något när hon kommer hem? Spännande.


Min Anna har jobbat kväll två dagar i rad, så vi har bara hunnit träna lite (tråkigt!)


Jag har blivit bättre på att "dö" i famnen, men ibland är det svårt att hålla sig "död", jag är ju en ganska sprallig mops mix.
Nu när det varit så kallt ute, har vi inte ens gått på så långa sköna promenixer! Hostar gör jag inte alls längre, och det känns väldigt bra. Tror att vi ska öva igenom alla trixen nu på förmiddagen, Anna har pratat om att sätta ihop ett "nummer" som vi ska visa upp på hennes arbete, vi får se hur det går med det! Anna tycker det är så svårt att veta hur han ska lägga upp träningarna ibland, så att vi når våra delmål och slutligen MÅLET!


Nej nu måste jag nog busa lite med Åke...


Tass Tass

Inga kommentarer: