10 februari 2011

Bilder


Tass Tass
Hoppas att alla mår bra?
Jag har mest varit inne idag har inte haft någon lust att vara ute när det bara blåser och snöar! Min Anna har jobbat hela  dagen, men hörde att hon visst var ledig i 3 dagar "jippi" då får jag så mycket skoj med träning och allt som jag gillar!
Här kommer några bilder på "djurdelen" av vår flock Sune( tjejen) Sjuan (med sju klor) Åke och en snygg bild på mig liggandes på hallstolen hemma idag, snyggt va?
  Visst har Åke snygga tänder;P
vi brukar "gossbråka" lite i korgen, det är lite svårt för mig han har ju nos som är 3 meter!!!! min är ju bara några centimeter...men än klarar jag av lillebror.

Tass Tass

Sune min flocksyster 9år






flockbroder Sjuan ca6år




Flockbror Åke 6 månader


Jag -underbar och älskad av alla-

Härligt att busa med Åke!





Inga kommentarer: