12 juli 2011

hundsemester

Tass Tass sommar lata dagar, vi har tagit det lungt ett tag, med träning! Vi har varit och hälsat på morfar och alla hans stora hundar! min favorit är Lucas (ser honom på bild med lillhusse) vi var där hela dagen och vi sov där! och det var extra kul för då fick vi sova i sängen både jag och Åke . Anna har varit lite tråkig, men jag misstänker att det är lite tänk bakom det...hmmm ? Idag har vi tränat lite lite här hemma på "ut" eller som vi säger runt. Det funkade jättebra och massa härligt godis fick jag när jag gjorde rätt! I morgon kommer Camilla från hundkontakt för att tipsa husse på motivations träning med min flock bror Åke! det ska bli spännande.Ser ni på bilden? När jag ska vila lite brukar jag krypa in i Åkes bur och han tycker det bara är mysigt att trängas med mig.

soffmys
Lucas och Jacob



visst har vi fint vid vår vattenskål?=)

Inga kommentarer: