9 mars 2011

Löptider!

Tass Tass


Jag säger bara en sak: JAG LÖPER! jag har känt att det har varit på gång, men nu är löpet verkligen här.
Jag föråldras med ca: 10 år, blir lite "deppig" och mycket mer lung än jag är annars. Jag är inne i den första fasen av 4 den kallas för Proöstrus de kommande kallas för Östrus, Metöstrus, och Anöstrus (eller vilo period ca:3 månader) Detta blir den tredje gången jag löper! det brukar hålla på i 3 veckor.
Jag "städar" inte efter mig perfekt, så Anna sätter på mig min "tarzan trosa" *suck* snyggt? NEJ.

Idag har jag Anna Åke och Mattias varit och promenixat i skogen, det är alltid härligt att få komma ut och lufta pälsen.
Anna och mattas har kommit på mitt hemliga sovställe, de hittade små blodspår inne på Jacobs rum (sa jag att det är förbjudet ställe!) lillhusse Jacob har en härlig zackosäck som jag brukar tassa in till under nätterna, men nu kanske det det blir slut på det? *suck* " löpet" avslöjade min största hemlighet. Senare i dag ska jag åka på kurs, som jag nämnde tidigare ska min flockbror Åke gå samma kurs och våran granne Nellie. åke har det lite extra tufft för idag har han avslutning på sin första kurs, och 2 timmar senare start för nästa kurs. Jag och Anna ska få åka med Pernilla och Nellie eftersom Mattias och Åke inte åker hem emellan kurserna. Jag räknar med att bli riktigt trött. Min Anna ska skära upp lite tränings godis KÖTTBULLAR! *mums* Jag skriver senare hur det gick för mig på kursen. Klicka på länken för att komma till samma ställe vi ska till ikväll.

Tass Tass

Inga kommentarer: