20 mars 2011

Vår vår vår!

Tass Tass
Här leker livet "för vissa" Åke är inte helt återställd efter sin kastrering, han ser lite lustig ut i sin röda tratt.
Idag har det varit härligt vi har varit ute stora delar av dagen och hunnit med att filma och träna!
Agility träning blev det, eftersom varken jag eller Anna är "proffs" så har vi inte riktig koll på hur man tränar.
Vi tränade  lite på olika slalom ingångar, och så varierade Anna att visa från både vänster och höger.
Anna gjorde några roliga små banor med tunnel hopphinder slalom och "däck" ok..det är RUSTA däcket..inte så mycket däck att prata om.. kanske mer dammsugarrör!
 Anna kör med belöning på "lock" som jag får i slutet på banan, det funkar jätte bra då jag har mer fokus framåt än på Anna, det känns som det ger mer fart? Tror jag måste "skälla" lite på Anna så hon "skäller" lite på husse så det blir lite agility hinder byggda;P
 Igår hann vi med en promenix med Jenny och Hubbe, det är så skönt att vila lite från Åke just nu, då han mest vill "sätta på mig" *suck* löpet är inte att leka med. Tass Tass
modell? Javisst!

liten fjäril i solen

Åke har det inte lätt!
 

Inga kommentarer: