14 mars 2011

löp löp löp

Tass Tass

Det är inte klokt vad jobbigt det kan vara att löpa, i natt vaknade jag vid 3.30 och vandrade bara fram och tillbaka och fann ingen ro alls att lägga mig ner. Jag och Åke sover i hallen (den övre) och har inte tillstånd att vara i Annas och Mattias sovrum, men i natt gick jag raka vägen in och hoppade upp i sängen till min kära Anna. Anna verkade måttligt förtjust och hänvisade mig till min goa korg, men för närvarnade känns den inte lika underbar som att få vara nära min Anna.

Anna tröttnade tog sitt täcke och travade ner till soffan med mig och Åke, där försökte jag komma till ro. Svansen min är ofta i knorr, men nu är den lite mer rak.
Anna tycker att jag ser lite hängig ut, men när vi kör övningar så åker knorren på plats och det känns lite bättre på något konstigt vis.

Solen skiner så vi tänkte gå på en liten promenix

skönt att komma ut och röra på sig
Tass Tass

Inga kommentarer: