7 mars 2011

tidsbrist

Tass Tass
 Människor och dess ständiga brist på tid!
Min Anna har varit lite småtråkig ett tag nu, bara jobbat och jobbat. Visserligen händer det titt som tätt att vi är ute och promenixar med Hubbe och Jenny,,,,men vi har inte hoppat ett enda hinder bara sprungit lite slalom då och då.

Backa
 Anna brukar läsa tidningen "härlig hund" och där får hon idéer om diverse trix och grejer! Jag har lärt mig backa, än så länge måste Anna ge mig handtecken för att jag ska förstå, men vi är på rätt väg,,meningen är att jag framöver skall kunna gå på framtassarna och ett sätt att lära in detta är att just kunna backa som punkt nummer ett.

Hos farmor och "vargen"
 Igår var vår flock på kalas middag och då fick vi vara hos extra husse och matte (farmor och farfar) min käre "bror" Åke satt mest vid dörren och ylade efter sin favvo kille husse Mattias *suck* han är lite fjantig i bland, jag hade väldigt svårt att somna när Åke bara "störde". Konstigt han gör inte alls så hemma, då gnyr han i 5 minuter sedan är det liksom bra? Vi fick grisöra och mys och senare kom flocken, och vi åkte hem till Hallstavik.

Kurs!
Jippi! hörde idag att kursen startar på Onsdag (Anna hade trott att det var i nästa vecka!) roligt är att våran granne Nelli ska börja i samma "klass" hon är nästan lika i ålder , vi är väl inte bästa kompisar, det är mer hon och Åke*suck*..(hon är lite kär i Åke!) Vi får se om jag sköter mig, det var länge sedan jag gick på kurs! Underbart ska det bli..(tror jag)

Filmer!=/
Anna har varit ruggit lat, jag har skällt lite så kanske det kan bli nån liten " backa" film och kanske min bror ska få vara med på ett hörn.

Tass Tass

Inga kommentarer: