12 mars 2011

Trippx2

Tass Tass

*gäsp* det tar verkligen på krafterna att löpa, tur att det inte är värre än 3veckor två gånger per år.
Här har det varit lite fullt upp, igår for vi till Norrtälje och hälsade på Annas mamma och idag har vi varit ute på stora Kågarån och hälsat på hos Annas pappa (och Agneta) Där var Lucas väldigt sniffig på mig så att jag tyckte det var lite små jobbigt. Passivitets träning blev det och lite skogspromenix i "vår " solen.

Träning
U-sväng utan att Anna visar var inte så svårt som jag trodde, fattade inte rikligt i början. När jag inte förstår har jag en liten tendens att vilja skälla, eller mer gläfsa. Jag tänker liksom bättre då, och ju mer jag fattar ju tystare blir jag och när jag kan säger jag ingenting. Anna blev nog förvånad när jag kunde bara efter ett täningspass! Nu har hon försökt lägga till ett kommando "Här". u-svängen ska vi träna vidare på.

Agility
Tjoho så kul! Anna satte en liten lekbana till mig två hopp hinder "däck" tunnel och slalom! Det var riktigt roligt jag flög fram och ville köra banan hela hela tiden. Extra kul är det när Anna byter plats på hindren och ställen då får man verkligen tänka till och det funkar inte att bara fara fram utan att försöka lyssna.

Imorgon skall vi nog gå på promenix med Hubbe och Jenny när Anna har jobbat färdigt, det blir nog skoj!

Tass Tass

Inga kommentarer: