27 maj 2011

Myspys och SM

Tass Tass
Idag bär det av mot roslagens huvudstad nämligen Norrtälje! Vi ska åka förbi mina tvåtassingars mammor, i morgon är det visst morsdag?Det är alltid skoj att få komma ut och åka, även om själva bilåkandet inte är nämnvärt roligt.
Det är alltid spännande att komma ut och se lite annat, och kanske få en och annan go`bit *fniss*

I år kommer SM i lydnad och agility gå i Stockholm (Solna) 17-19 Juni, Anna har sagt att hon vill åka in och kolla läget, och det är nog bra så hon blir inspirerad att träna mer. Det måste verkligen vara ett gott samarbete mellan ekipagen i de högre klasserna, jag hoppas att jag och Anna kan bli mer samspelta även om jag inte är någon vallhund. Det är klart att jag skulle bli mer impad över en mästare som inte är någon bruks eller vallhund. Tänk er en mästare som mig;P

Myspys eller bara msypys?

Inga kommentarer: