31 maj 2011

Guld träning



Tass Tass
Idag var vi på en extra träning hemma på klubben Häverö BK! det var verkligen perfekt väder och jag var taggad som vanligt (kanske lite för taggad?) Måste lära mig "VILA" mellan passen!!!
Det som var lite extra var att Malin Elfström var instruktör, om ni inte vet vem hon är så var hon en av guld tjejerna vid VM 2010 då hon tillsammans med sin Swift tog Sveriges första lag guld i agility. Bilden nedan är lånad från länken nedan! Där kan ni gå in och läsa mer! massa matnyttigt och kul.

Träningen
Vi tränade på snäva svängar med tunnel inblandat;P Min Anna hade lite svårt att hänga med i svängarna men jag följde faktiskt ganska bra, måste bara få Anna att få koll på armar och ben. På andar banan ramlade Anna lite konstigt! *fniss* Anna rörde till sig lite blev snurrigt när det var nummer 1 till 19 fast man körde många gånger på samma hinder!
Det var mycket givande och tror att Anna kommer försöka träna mer på snäva svängar och få "in" mig mer. Nu ska jag  snart kvälls pinka och sova korgen.

Inga kommentarer: