5 januari 2013

Mitt år 2012

2012

Året då jag förlorde morfar

Året då morfars hund Lucas dog

Året som glömde våren

Året som glömde sommaren

Året som inte glömde vintern!

Så här till en början låter väl det inte som mitt 2012 var något vidare år, och det kanske är sant till endel, men det är det som är bra med sorgerliga saker de sorgerliga förstärker de glada och lyckliga stunderna . 2012 gav massa glädje.

Året jag vann min första seger, på hemma plan!

Året då jag vann min andra seger!

Året då jag tog min första pinne

Året som gav mig min första klassII pinne

Året då jag tog 8 pinnar

Året då jag fått träna för Malin Efström

Året då jag tränat massor för Malin

Året då vi fått träna inomhus

Året då jag fick min första lön

Året som jag fick mitt första reklam uppdrag

Året då jag fick en ny flocksyster, Estelle

Året jag fått tillbringa med mina nära och kära


2012 är slut, 2013 vad ska du bjuda på?










 

Inga kommentarer: