1 juni 2011

Pappers jobb!

Tass Tass
Idag var jag och Anna till min veterinär Annelie för att ordna bevis för att jag är vaccinerad korrekt. Hon var snäll och fyllde i efterhand. Anna hade varit lite slarvig och hittade inte intyget, och man måste ha med sig sånt när man tävlar och vi tävlar faktiskt redan på Söndag på Häverö BK!
Jag ska springa tre lopp! Annelie tycker jag är lite rolig, och blev glad att jag var glad att vara där! Hon tycker det är bra med sådana hundar som gillar att komma till veterinären, praktiskt! Jag fick hälsa på en Shar-Pei, de är så där fulsnygga som jag! *fniss*

Husse var och köpte fotbolls skor till Anna så att hon inte ska ramla som igår på träningen! Anna trodde inte hon skulle ha några fler fotbolls skor på fötterna sedan hon la ner fotbollskarriären 1988;P men ödet vill annat ibland!


Inga kommentarer: