12 maj 2012

Storhet och litenhet

Storhet och litenhet
Tass Tass nu var det länge sedan jag var inne och tassade runt på min blogg, jag får väl uppdatera er lite. Våren som verkar vara väldigt osäker på sin entre i år har inte värmt upp oss frysna speciellt mycket, vissa dagar har det varit toppen andra mindre toppen som det var igår då himmlen öppnade sig fullständigt när vi var ute på rast rundan som lyckligtvis då blev lite kortare då regnet dränkte ner oss så pass att vi mest såg ut som nybadade katter.

Agility har vi tränat i regel minst en gång i veckan, och det har gått bra. Anna har märkt att jag har svårt att vika från hennes sida då hon vill skicka mig på ett hinder framåt eller lite mer från henne, så det ska vi träna lite på. Jag var och tävlade i Botkyrka, men den tävlingen vill helst Anna glöma, sprang av plan och moppsade mig på ett strorartat sätt. Lite ljusglimtar tog vi med oss slalom funkade kontaktfält och farten.

Liten Anna
Nu har även Annas pappa fått haft sin begravning, det var både skönt, sorgligt, definitivt , hemskt och lite roligt.
 Definitivt slut på en tid, punkt och slut för pappi åren. Anna tycker det är så tråkigt att veta att hon aldrig mer kan umgås, skoja och bara vara liten med sin pappa mer. Minnen har hon i allafall kvar, och jag vet att hon kan glädjas med just sina minnen.

Inga kommentarer: