9 januari 2011

Ny blogg

Tjoho! ännu en bloggare som ger sig ut i bloggträsket. Hur många blogggar existerar här ute i världen?
Jag ser detta som ett litet expriment och som  en öppen dagbok, där om någon råkar snubbla in är välkommen att läsa eller snubbla vidare.


Jag heter Alice Levander, Ja efter hon i Beck filmerna. Min människa Anna tycke jag såg tuff ut och att namnet helt enkelt skulle passa mig som tassen i handsken.


Tass tass, jag är en blandis tik som är 1 år och 4 månader,  det är inte jag själv som skriver utan min allra käraste människa som skriver Anna heter hon, hon är inte bara min ägare utan försöker även vara min tränare. Denna blogg skall i första hand följa mina framsteg inom agility, och skall nämna att vi bara tränat i några månader försiktigt min människa är förståndig och ville att min kropp skulle växa färdigt först.


Detta får bli allt som inledning jag kommer lägga upp bilder och lite video klipp Jag hoppas att nån snubblar in ...

Tass Tass

Inga kommentarer: