20 januari 2011

Mitt liv del1

Tass Tass


Jag tänkte lite kort berätta lite om mig själv, som man bör.
Jag är uppenbart en blandis, många människor gillar inte att vi ens finns till.  Jag själv är ett resultat av en tjuvparning (det sa mina ursprungs människor)
Min pappa är en mops och min mamma är en korsning mellan mops och borderterrier.
Jag är uppfödd i en liten by som heter Vittninge utanför Uppsala. När Anna och Mattias kom för att titta på mig efter ha sett en annons på blocket fick de träffa mig (jag var sista  valpen) och min mamma. Min mamma är en väldigt trevlig tik och hade inga problem med att Anna och Mattias höll på med mig.
Jag hade blivit bokad av några andra människor men de hade ångrat sig, därför hade annonsen kommit ut igen..och tur var väl det då Mattias satt och kollade på annonser och fastnade för mitt utseende och ville kolla om jag skulle kunna bli deras nya flockmedlem!


Jag fick stanna i Vittninge en vecka till då ingen skulle kunna vara hemma med mig (Anna och Mattias jobbade) men sedan efter 7 dagar fick jag bli Hallstaviksbo och bekanta mig med både attackerande katter och härliga rullatorer.

Fortsättning följer............
Jag 8v

Inga kommentarer: