13 januari 2011

Trix lista!

  • Sitt
  • Ligg
  • stanna (ganska bra)
  • pip (trampa på pipleksak)'
  • snurra
  • rulla
  • krypa
  • sitta fint
  • tittut (sätta mig mellan Annas ben och kolla på henne)
  • städa (nästan håller på och lär mig)
  • "lessen"
  • Anna ledsen och behöver puss
  • pang du är död!
  • Dansa
  • gå "ganska fint" i koppel (till och från..mest till!)
  • gå och lägg dig (gå till korgen och lägga sig på sida)
  • slalom (mellan ben och agility pinnar)
  • slalom 8:a
  • hoppa upp i famnen
  • hoppa upp på ryggen
Liten skryt lista på vad jag kan! Ibland går det bättre och ibland sämre. Jag hoppas att Anna har tålamod att lära mig mer, det är ju sååå roligt (voff voff) Framöver kommer jag lägga upp små klipp när jag gör tricken och förklara hur man gör , eller rättare sagt hur vi gör.

Hänt idag
Idag gick jag på promenix med en jättesöt kille som heter Hubbe en stor hårig typ som är lite yngre än mig. Lite jobbigt var det att inte lukta på honom, men min Anna Och Hubbes ägare bestämmer faktiskt! Lite ruggit om tassarna blev det men det var strålande med korv.
Tass Tass

4 kommentarer:

Unknown sa...

jag glömde ju

vacker tass =)

Unknown sa...

& ta hatten=)

Anonym sa...

Åh, vad roligt att få komma in här och titta till hur ni har det. Tränar oxå hos Camilla så det är genom hennes blogg jag kikar in, kommer komma tillbaka, det var trevligt. <3 /vänligen Marie Skogström kennel ceciklas (www.kennelceciklas.se)

Unknown sa...

tass tass så roligt! jag ska kolla in eran sida!
Vad tränar du hos Camilla?