25 juni 2011

Guld träning igen!

Tass Tass
I Torsdags var det dags för proffs träning uppe på Häverö BK! Anna suckade och pustade lite då det på dagen verkligen var deppigt väder ute, nån hade lämnat kranen helt öppen och gått sin väg! Tack och lov kom någon på misstaget och vred av vattnet!
 Det är ruggit kul att ha den fina möjligheten att bli tränad av Malin Elfström.
Det var verkligen givande, Anna fick lära sig massor, och jag tycker det märktes på hennes sätt och visa vägen genom banan! Anna skall försöka tänka på att " kolla på mig" hela tiden, då hon har en förkärlek till blindbyten! Det var jätte kul och Anna tyckte jag skötte mig bra! En annan sak Anna ska tänka på är att hela tiden verkligen vara tydlig med kroppspråket! Alla var jätte jätte duktiga på träningen och alla hejar på varandra!


Det är lite varierad nivå på oss i gruppen vi är några som är helt gröna som vi, men så har vi ett gäng som har lite mer erfarenhet! Men det är det som gör det lite extra roligt! Det är lätt att tro att det är lätt med Agility men det känns som en hel vetenskap! Bilderna är från träningen. Den snygga shelti killen Tintin har nyligen tagit sin första pinne i klass 1! Ingrid var så stolt. Åke och Mattias var och tjuv kolla lite;P Åke kommer nog bli en fin agility stjärna då han fått vara med på alla mina träningar och han är inte ens året än! Tass Tass



Inga kommentarer: