2 juni 2011

träning(video) och Kågarån

Tass Tass
Idag har det varit en händelserik dag, vi har både hunnit träna och hälsat på morfar och Agneta på Stora Kågarån. Det är konstigt hur man får saker på känn, när Anna och de andra tvåtassingar gör  sig i ordning märker jag om det är träning på G. Man behöver inte vara en Bordercollie för att fatta, när Anna ordnar med frollic och tar fram klicker och fyller vattenflaskan;)
Anna och min lill-tvåtassing Jacob byggde en lite övningsbana när vi kom upp till klubben (jag fick vänta kopplad) jisses vad jobbigt det är att inte får vara med! bra övning har jag hört *suck*..blää för passivitet. Filmen visar vår första runda, och där ser ni några missar..och då främst från min Anna;P som råkar springa på fel sida, ser ni när?





Kågarån
Kan det bli bättre än att få springa på landet när solen lyser? Det var roligt att få nosa runt och hälsa på Lucas! Vifta och flåsa och rusa mest hela tiden. Självklart visade jag upp de flesta trixen. Dressing kan vara riktigt gott. I morgon blir det mest att vara hemma min Anna jobbar, men kan vara skönt med hemma dag efter träning måndag Tisdag Onsdag och Torsdag.
Lucas

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är fantastiskt flitig Alice, det kommer att bli nåt alldeles extra av dig !!
Lycka till på söndag !
/ Ingrid