23 augusti 2011

Födelsedag svansat i 2 år!

Tass Tass
Idag var ingen vanlig dag, idag var det min födelsedag! Jaha då har man svansat runt här på Tellus i två hela år, och vilka härliga år!
Massor av mys, hundkurser i vardagslydnad och agility! Debut i agility klass 1!
Här har det firats på mopsmix vis, godis godis och mys.


Agility kurs
Igår var det fullt ös på agility kursen, första rundan var både jag och Anna lite ur form, jag har lite lätta koncentrations svårigheter då jag snart går i i mitt löp. Anna hade inte hunnit få i sig sitt kaffe. När hon fick i sig en mugg och det var vår tur igen hade vi ett helt annat fokus. Slalomen på kursen gick sådär, men när de 2 timmarna hade gått och vi körde igen då körde jag som Anja i toppform! Mina snabbaste slalom race någonsin.

Inga kommentarer: