6 augusti 2011

Norrtelje tidning Helg

Tass Tass
Anna blev glad då hennes bild (mobilbild) kom med i Norrtelje tidning Helgs sommarbilds tävling! Jag och Åke syns på bilden tillsammans med Mattias och Jacob. Vi har inte den tidningen så Anna fota av webb tidningen!


Nu har vi åter återvänt till den vanliga verkligheten! Dagen i dag har varit spännande men "ohundig" jag och Åke fick följa med våra människor till Fjällnora där de skulle gå en höghöjdsbana som agility men uppe i träd! Jag och Åke blev passade av morfar och morbror Niclas, nyttigt men lite jobbigt var det att inte få vara med min Anna upp i träden. Vi fick springa lösa senare när vi var hemma hos morfar och Agneta, jag verkligen älskar att få springa fri som en mopsmix ska göra ibland för att må som allra bäst, bara jag får springa och hälsa lite på alla sköna människor då och då!
Jag och morbror!


I morgon klockan 8.00 ska vi vara i Norrtälje för att jag ska få delta i min fjärde agilitytävling för sommaren, vi får se hur det går? vi har inte tränat på¨ett enda litet hopp sedan i måndags när vi var på kursen! Spännande och se om jag håller mig på banan hela tiden? det ska ju vara spännande när det är dags för tävling! som Anna brukar säga :

 vad är det värsta som kan hända?det är ju bara agility!

Tass Tass

Inga kommentarer: