16 augusti 2011

Tisdags aktiviteter

Tass Tass
Idag var en sån där skön dag med lagom mycket på schemat. Anna och jag fick trevligt promenix sällskap! det var Jenny och hennes snygga Hubbe som var ute på en liten sväng på ca: 4 km, inte den längsta promenixen men som sagt, alldeles lagom.
 Jag skötte mig skapligt, jag blev lite less på Anna och Jenny när de bara stod och pratade med en annan tvåtassing, det var visst nån arbetskamrat.
 När Anna är så passiv blir jag lite över intresserad av vad som händer på avstånd och skall gärna skälla till, ibland på ingenting eller som idag på en i rullstol och sedan en schäfer, även fast den kom alldeles nära(jag gillar att avståndsskälla) och vi träffats förr, så skulle jag skälla några gånger innan läget var bra;P
 schäferns ägare var en annan av Annas alla arbetskamrater och vi slog följe en bit på vägen, Ida som hunden hette ville nosa mig i rumpan lite grann, och det gjorde inte mig så mycket jag vet ju att jag har en hyfsat fin rumpa. Anna tror att jag är på g att löpa, men vi får se. När vi sagt hej då till alla vovvar och tvåtassingar gick vi hem för att sedan åka bilen upp till Häverö Bk för att träna lite agility! KUL.

Anna hade svårt att hänga med mig på första rundan *fniss* Åke var verkligen super duktig han med och gjorde några fina kombisar. Anna och jag jobbar på tajta ihop våra svängar vi ska se hur vi ska lösa det hela, det ger sig väl. Må väl tills nästa gång!
Flockbror visade sig från sin bästa sida idag!

Inga kommentarer: